Home > Windows 7 > Windows 7 op 22 oktober beschikbaar

Gerelateerde artikelen:

Windows 7 op 22 oktober beschikbaar
door Mark Gamble op woensdag, 03 juni 2009 08:28   

b_166_88_16777215_0___images_stories_winkelwagen.jpgMicrosoft heeft de releasedatum bekend gemaakt van Windows 7: het besturingssysteem ligt vanaf 22 oktober wereldwijd in de winkel.

Al tijden ging het gerucht de ronde dat Windows 7 al in oktober zou verschijnen. Eerder was het de bedoeling de opvolger van Vista pas rond de kerstperiode uit te brengen, maar deze datum is dus nu officieel met bijna drie maanden vervroegd. Momenteel wordt Release Candidate uitgebreid getest door miljoenen gebruikers: de RC1-versie werd enkele weken geleden publiekelijk vrijgegeven voor geïntresseerden.

Fabrikanten en OEM-bedrijven kunnen in juli al de officiële release verwachten, zodat zij voldoende tijd hebben om Windows 7-computers te bouwen en uitgebreid te testen. Mensen die nu een nieuwe computer met Windows Vista kopen, krijgen de mogelijkheid om gratis te upgraden naar Windows 7 als deze uitkomt.

reacties (2)
  • Jaap Telschouw  - Zinloos
    Wat moeten we ermee? Het werk niet beter dan Vista, dus waarom geld hieraan besteden?
  • Eigen ervaring  - ZINLOOS
    Heb het zelf alweer een tijdje draaien Windows 7 bedoel ik.

Het werkt wel goed. 100% beter dan vista wil ik niet zeggen,
    maar zeker is dat het beter werkt dan vista en dat je het inderdaat kan vergelijken met xp.

Veel minder opstart fouten tot nu toe.

Eerlijk gezegt ben ik geen echte problemen gehad.

Dat kan ik van vista niet zeggen.

Ik ga mijn eigen versie aanschaffen.

En dan kan vista de pot op.

Plaats reactie:

Anti-spamcode:
Voer de anti-spamcode in die in de afbeelding wordt weergegeven. Indien de tekens niet duidelijk zijn, klik dan eenmaal op de afbeelding voor een nieuwe weergave.

!joomlacomment 4.0 Copyright (C) 2009 Compojoom.com . All rights reserved."