*

Service Pack 1 voor Windows 7 onderweg - PC-Active
Home > Windows 7 > Service Pack 1 voor Windows 7 onderweg

Gerelateerde artikelen:

Service Pack 1 voor Windows 7 onderweg
door Mark Gamble op vrijdag, 19 maart 2010 22:59   

windows7-nieuwe-logoHet zal niet lang duren voordat het eerste Service Pack 1 voor Windows 7 verschijnt. De update zal een aantal nieuwe functies aan Windows toevoegen, plus een aantal kleine verbeteringen en natuurlijk bug fixes.

Een van de meest opvallende nieuwe functies in SP1 is RemoteFX. Met deze functie kunnen Windows 7-computers die via Remote Desktop worden benaderd nu ook volop gebruik maken van grafische effecten zoals DirectX, multimedia en de Windows 7-Aero interface. Voorheen werd een Remote Desktop alleen weergegeven in een basis-modus, zonder grafische poespas en een versimpelde interface. Met RemoteFX kunnen ook applicaties als Media Player en Media Center op de client-computer worden weergegeven.

Een andere nieuwe functie is Dynamic Memory: hierbij wordt bij beter gebruik gemaakt van het beschikbare geheugen op de computer wanneer gebruik wordt gemaakt van een virtuele Windows-omgeving. Deze functie is echter alleen interessant wanneer gebruik wordt gemaakt van Server 2008 R2, waar deze update voornamelijk voor bedoeld is.

Andere toevoegingen aan Service Pack 1 zijn voornamelijk kleine bug fixes en eerdere updates voor Windows 7 die al eerder als losse pakketten via Windows Updates zijn binnen te halen.

reacties (4)
  • Packerd Bell computer  - afsluiten / computer aanzetten probleem
    Als ik mijn nieuwe Packerd Bell computer afsluit wil de computer de colgende edag niet meer aan met aan / uit knop. Dit heb ik in mijn 25 jarige carriere nooit meegemaakt.
    Als ik de stroom kabel uit de comp haal, rest stroom weg laat lopen kan uurtje duren.... Wil de computer wel weer aan.

vraag : kan dit een Win7 bug zijn ?
    Win7 staat voorgeinstalleerd op mijn nieuwe Imedia Packerd Bell comp.
    p.alles1@ziggo.nl
  • Chippie025
    Klinkt meer als een combinatie van hardware en software probleem. Heb je de batterij op het moederbord al vervangen. De meeste moederborden hebben een soort horloge achtige batterij erin zitten die dit soort problemen kan veroorzaken.
    Vaak wordt dit batterijtje slechter door dat de computer lang zonder stroom staat.
  • Grandad
    Packert (B)Ell(ende) de naam zecht het al
  • MaynardUrsula22  - reply this topic
    If you want to buy a car, you would have to receive the home loans. Moreover, my father usually uses a auto loan, which seems to be the most fast.

Plaats reactie:

Anti-spamcode:
Voer de anti-spamcode in die in de afbeelding wordt weergegeven. Indien de tekens niet duidelijk zijn, klik dan eenmaal op de afbeelding voor een nieuwe weergave.

!joomlacomment 4.0 Copyright (C) 2009 Compojoom.com . All rights reserved."